Lansarea proiectului editorial „Feminin-masculin. Povestiri de carieră-viață” – coordonat de Alina Hurubean

Librăria Cărturești, Suceava, 25 mai 2016

IMG_1908 IMG_1909 IMG_1928 IMG_1877 IMG_1871

IMG_1904 IMG_1895 IMG_1938 IMG_1939 IMG_1942 IMG_1947 IMG_1950

Am participat, cu multă bucurie, la lansarea, la Suceava, a proiectului editorial „Feminin-masculin. Povestiri de carieră-viață”, coordonat de Alina Hurubean.

Volumul surprinde 16 personalități (11 femei și 5 bărbați ), specialiști în studii de gen, care abordează „provocarea” din diferite perspective: filologică, politologică, sociologică, psihologică, didactologică …

Tema volumului este „reconstituirea subiectivă a reprezentărilor cu privire la feminitate/masculinitate”, fiind, de fapt, o cercetare (investigație) științifică ce se vrea și un „exercițiu reflexiv – biografic”.

După lectura acestei cărți, am putut constata că „povestea vieții” sub tema reprezentării genului este una inedită. M-am situat imediat, mental, în categoria invitaților Alinei HURUBEAN, derulând, sumar, fugitiv, asemeni unui test personal, propria mea reflecție asupra carierei – vieții mele, ceea ce am recomandat și publicului prezent la lansare.

„O carte a unor oameni care s-au gândit să-i inspire pe ceilalţi”

